Dealerdagen

Of u nu 10 of 200 dealers heeft, de dealerdagen zijn hét moment om als bedrijf opnieuw een band te smeden met uw dealers. Niet (alleen) door de volgende sales acties te bespreken. Maar te investeren in kennis en connectie. Door kennis te delen weten uw dealers nog beter waarom u een goed product heeft, maar kunnen het daarna ook beter toelichten aan de eindgebruikers. Het verhaal is meer oprecht als het vanuit begrijp uit kennis wordt verteld, dan vanuit de tekst uit de brochure. Met connectie bedoelen we de persoonlijk band die gesmeed wordt. Je maakt als het ware fans van je dealers. Maar hou het oprecht. Er zijn bedrijven die hun klanten als fans betitelen en dat komt heel snel slijmerig overig. Dat je het nastreeft, prima. Maar ga er niet mee te koop lopen, is ons algemeen advies.

Door een oprechte connectie te maken en dealers te voeden dat ze deel uit maken van dit team waarmee we samen succes nastreven zorgt vaak voor een lange termijn commitment van beide kanten, maar alleen met de juiste match. Verzamel de juiste mensen om u heen en iedereen is een winnaar, zolang men elkaar blijft ondersteunen, ruimte en inzicht geeft om te groeien.

Te diep? Gewoon op zoek naar een stand-up comedy showblok tijdens uw dealerdag?  Kan ook.

Wij horen graag waar u mee bezig bent om zo vrijblijvend met u mee te kunnen denken in een maatwerk voorstel.