Fakespeech sketch voor Thuiswinkel.org en Miele

Fakespeech sketch voor Thuiswinkel.org en Miele2018-09-03T16:58:35+00:00

Project Description

Winkelen vanuit onze luie stoel stond 10 jaar geleden nog in de kinderschoenen; nu is dat de normaalste zaak van de wereld. Maar hoe gaat dat over 5 jaar? De belangrijkste online retailers van Nederland kwam daarvoor bij elkaar in business-school Nyenrode op uitnodiging van Thuiswinkel.org. Met een fakespeech zorgde onze cabaretier volgens een twitter bericht op een: “werkelijk fenomenale presentatie over van alles en meer #standup #zaaldubbel #dakeraf” De kick-off van Shopping Tomorrow werd dus afgesloten met de lach in de zaal.

Naar aanleiding van dit optreden mocht hij ook bij Miele verschijnen. Coniche is een consultancy organisatie op het gebied van call-centers en retail. Zij verzorgde in het Miele Insperience Center in Vianen de themamiddag van een directiebijeenkomst van een grote retailorganisatie. Omdat zij fakespeaker Otto aan het werk hadden gezien bij Thuiswinkel.org hadden ze hem uitgenodigd deze middag met veel energie af te trappen. “En zo geschiedde…”

Het voltallige directieteam van deze grote retailer genoot van de snelle speech met de titel “Shake your retail” die vol zat met verwijzingen naar het onderwerp van de dag: klantgerichtheid. Ook hier zong de hele zaal volop mee met het slotlied. Het bleek de juiste mindset voor de daaropvolgende break-out sessies! Heeft u ook een bijeenkomst ‘op niveau’ waar wel wat energie gebracht mag worden? Reserveer nu alvast de datum; het najaar is namelijk al behoorlijk vol aan het lopen.